Dags för farväl

För en vecka sen ungefär skrev jag en dikt till en viss person som väl visar vad jag känner angående honom nu. Har inte haft tid att publicera den tidigare men här kommer den...



Det är ett hyckleri
av sällan skådat slag
När du struntat i mig
och sen låtsas
som om ingenting har hänt

Jag har så många frågor
men inte lika många svar
Jag vet inte vem du är
vad du egentligen vill

Det är dags att säga farväl nu
Jag ska leva mitt liv utan dig
För jag skulle aldrig bli lycklig
med en man som dig

Jag ska flyga mot mina drömmars mål
kanske ensam, kanhända tillsammans med någon
Denna någon som gör mig lycklig
som älskar mig för den jag är



Mina tankar kring den här killen är samma nu som då jag skrev denna dikt. Ärligt talat så tänker jag inte så mycket på honom längre. Finns annat som är viktigare, kanske även en annan person...


Kommentarer
Postat av: Sparkle

En annan person? det låter spännande :)

2006-08-25 @ 15:19:54
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0