Länge sen sist

Har inte bloggat på evigheter. Hade först inte lust riktigt, jag måste ofta känna mig motiverad för att blogga, sen jobbade jag och så har jag precis kommit hem från Filippinerna. Det var verkligen helt underbart där borta, och jag fick vänner som jag aldrig kommer att glömma. Kom också till insikt om vissa saker, men skriver mer om det senare. Ska i alla fall försöka börja blogga lite mer regelbundet, även om det kanske inte blir varje dag. Imorgon börjar jag jobba kl 7 så får se om jag orkar skriva igen efter att jag kommit hem...

Kommentarer
Postat av: Sparkle

Hej, jag och K var på spontanbesök hemma hos dig på inlines, men du var inte hemma. :) bara så du vet var det vi som lämnade ett långt meddelande ;) vi fattade inte hur man stängde av den där grejen först :D

2006-08-03 @ 19:07:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0