Kärlekskrank

I morgon är det Alla Hjärtans Dag. En dag för alla förälskade, alla par, men oxå en dag som man borde tänka på sina vänner och sin familj. Jag trodde att denna dag skulle bli en vilken som helst för mig i år, men jag har nog ändrat åsikt... Inte för att jag har nån speciell att dela den med rent fysiskt men det finns någon som ständigt är i mina tankar... Och även fast vi inte kan vara tillsammans än, så kommer morgondagen att kännas speciell just för att han finns, för att han förhoppningsvis snart blir min...
Jag känner honom knappt och därför är det lite skrämmande att mina känslor för honom är såpass starka. Men det kanske beror på att han verkar tycka om mig med? Jag kan inte sluta tänka på honom! Han är ständigt i mina tankar, så fort jag vaknar tänker jag på honom - och innan jag somnar ser jag hans ansikte framför mig... Jag tror jag håller på att bli kär igen! Och det är en underbar känsla, det var alltför längesen jag kände så här för nån. Men han är speciell, så det är nog inte så konstigt att jag känner som jag gör. Han är inte bara snygg, utan även smart, full av humor men även mogen och förstående. Jag hoppas så att han blir min! Vi bor långt ifrån varandra men jag tror ingenting kommer att kunna hindra oss från att cs så ofta som möjligt... Jag längtar redan tills jag hör av honom igen...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0