Lite resfeber

Började kolla idag på vaccinationer till Filippinerna. Verkar vara lite att tänka på, och inte bara det här med sprutorna, utan även kläd - och skoval, vad man bör och inte bör äta och mycket annat... Förstår nog inte än att jag faktiskt ska så långt bort, till andra sidan jordklotet! Men det blir nog mer verkligt när man står där på Arlanda med "mina" barn och ska sätta oss på flyget... Jag tror det kommer bli ett fantastiskt äventyr! Inte bara för att vi får resa så långt bort, men även för att man får träffa så många underbara människor från hela världen. Man känner sig lite välsignad ibland trots allt, och så tacksam för att CISV finns. Saknar alla mina vänner som är spridda över jorden och som jag inte vet när (eller om) jag får se dem igen. Men ännu mer spännande blir det att träffa alla de nya vänner som jag kommer lära känna denna sommar. 1 juli känns så långt bort men dagen kommer nog fortare än man anar och med den ett äventyr att minnas livet ut.

Kommentarer
Postat av: Sparkle

Jag är så glad för din skull, som får vara med om ett så fint äventyr

2006-02-15 @ 13:15:48
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0