seg...

Idag har varit en sån dag då man tror sig kunna hinna med massor men som slutat med att man oftast inte gör någonting... Fast mer än ingenting har jag faktiskt gjort men har varit seg och hade helst bara sovit hela dagen... Det kanske blir så när man är arbetslös, man blir förslappad och så vänder man på dygnet och annat dumt så man bara blir ännu mer seg... för att inte tala om hur himla tråkigt det är att inte ha ett jobb! Jättesegt faktiskt, man söker och söker fast man vet någonstans därinne att man inte kommer få något jobb ändå.... Om inte ens akademikerna får jobb, hur ska jag kunna lyckas? Enda trösten är väl att jag vet att det här bara är för en kortare period, tills jag (mot förmodan) får ett jobb eller allra längst tills jag börjar plugga igen i höst.
Men men, skulle egentligen skriva om att göra ingenting men så blev det ju inte... Men segade fram till jag skulle iväg på en intervju, som jag tror gick ganska bra. Det var iof sig ett sommarjobb men bättre det än inget jobb alls. Sen fortsatte jag att skriva på hemtentan i tyska som ska lämnas in imorgon, är inte klar än men det fixar sig nog. Hinner göra resten imorgon. Sov iof sig en stund innan jag pluggade, det var härligt! Mer viljestyrka än nåt annat som fick mig att lämna sängen, men insåg att jag kanske skulle sova hela natten igenom annars och jag har inte den tiden. Så nu är jag seg igen men lär ju inte vara så klok att jag går och lägger mig för det... kanske beror tröttheten på att jag bara sovit 3,5 timme i natt...

Kommentarer
Postat av: Sparkle

ja det måste va jobbigt och tråkigt att inte ha något att göra :( hoppas att intervjun gick bra nu iaf :)

2006-02-21 @ 00:24:27
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0