Sjuk...

Börjar bli sjuk tror jag... och det är skittråkigt! Även om jag på ett sätt har tid att vara det nu så vill jag inte vara det. Finns så mycket roligare saker att göra än att ligga i sängen och sova (även om det oxå kan vara trevligt men då vill man ju att man har valt just det). Känner mig sådär tung i kroppen, orkade knappt gå upp i morse... och så mår jag illa... bläää! Kan ju vara en infektion som håller på att bryta ut eller någonting, men vill inte känna så här... :-( Till råga på allt så missar jag tyskan oxå, men hann i alla fall fixa klart hemtentan. Ska iväg nu och låta en kurskompis ta med den. Får väl hoppas att man mår bra till nästa vecka, är ju liksom ingen idé att gå och lära sig ett nytt språk om man aldrig är där... Så dagens önskan är väl att jag vill bli frisk - nu!

Kommentarer
Postat av: Sparkle

Behöver du hjälp med tyskan ställer jag gärna upp :)

2006-02-21 @ 17:25:55
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0