Trevlig dag

Har haft en ganska bra dag idag. De enda orosmolnen målade jag själv upp men det var bara inbillningar tack och lov! (Ang en viss person...)
I alla fall, har blivit mycket socialt umgänge idag men det både ville och behövde jag visade det sig. Lite innan 12 kom Stina till mig och vi gick och handlade mat som vi sedan fixade ihop tillsammans. Efter maten såg vi på film och pratade om lite allt möjligt. Väldigt trevligt!
En stund senare var det dags för mig att träffa Pernilla så knatade mot stan. Vi köpte kinamat som vi tog med hem till henne där vi åt och tittade lite på TV, mest OS var det nog. Mysigt värre! Så det har varit en dag med ganska mycket prat och utbyte av funderingar som slutade på bästa möjliga sätt.  Såna vill man vara med om oftare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0