A smile can make your day

Kom precis hem efter att ha varit hos studievägledaren på högskolan. Ett bra samtal, men tyvärr gjorde det mig mer förvirrad än någonsin. Tusen tankar snurrar omkring i huvudet. Jag har hittat en utbildning som kan vara perfekt för mig, men problemet är bara att den är i en annan stad. Det innebär att jag kanske skulle behöva flytta - igen. Inte nog med det, jag skulle bli tvungen att lämna min underbara lägenhet, och alla mina fina vänner som bor här. Så vad göra? Jag har ingen aning...
Men, ett leende från en okänd har räddat min dag. Stod och väntade på hissen i mitt hyreshus, och ut ur den kom en kille som fyrade av världens smajl mot mig. Det gjorde att jag genast mådde mycket bättre. Så tänk på det nästa gång ni ser någon som ser lite nere ut, ett leende kan göra underverk!

Kommentarer
Postat av: hannahsthlm

åhh..tänkvärt=)!

2006-03-07 @ 12:13:25
URL: http://hannahsthlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0