Dålig dag

Har haft en sån där dag då det känns som hela livet suger. Inte för att det har hänt något speciellt eller för att något har gått snett idag, men bara hade en sån dag då man inte orkar vara riktigt glad. Känner mig jättestressad över allt och ingenting, mitt liv, jobben som jag aldrig får, planeringen inför barnbyn i sommar, mammas födelsedag (hon fyller 60 om knappt en månad) och massor av annat. Till råga på allt har jag fått ont i magen igen, magkatarr alltså, så magen är som en stor ballong. Gör ju inte heller att humöret hålls uppe precis, då man känner sig ful som stryk.
Dessutom denna otroliga trötthet. Jag sover ändå så mycket som jag behöver men är jättetrött ändå. Har ingen energi till någonting känns det som. Tror att jag kanske fått blodbrist igen. Någonting är det i alla fall.

Nåja, nu har jag gnällt färdigt för idag. Förhoppningsvis mår jag bättre imorgon igen!

Kommentarer
Postat av: Sparkle

stackaren :(

2006-03-28 @ 21:25:21
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0