Det gör ont...

men inte som med låten med samma namn, utan i min axel. Vaknade i morse och det kändes som den låg fel, att den var halvt ur led eller något. Den hamnade rätt när jag kom upp men vad ont det gjorde! Har fortfarande ont och lär ha det några dagar. Skadade nämligen axeln för ganska många år sedan nu, när jag ramlade av en cykel. Sen dess har jag haft problem av och till. Får bara hoppas att den inte kommer "hoppa ur led" igen vid något senare tillfälle, men tyvärr är det väl så att risken finns. Har man en gång skadat sig så är det lätt att göra det igen. Nåja, får bita ihop och stå ut. Det är trots allt "bara" en fysisk smärta, finns värre saker (om man bortser från migrän förstås) att leva med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0