Så kommer alla jobben på en och samma gång...

eller det hoppas jag i alla fall. Verkar ha lossnat lite faktiskt, och då kommer förstås flera saker samtidigt - som ketchupeffekten ungefär...
Var på intervju igår på ett äldreboende. Det gick bra, så ska provjobba där nu på torsdag för att se hur det känns. Kommer förhoppningsvis bli timanställd där och det kan ju vara en del att göra vissa perioder i alla fall.

Sen idag var jag på en intervju hos Manpower som vill leasa ut mig (det heter så va?) till ett företag. Jag gick vidare i dagens intervju så ska på en andra omgång i morgon. Om jag blir anställd börjar jag en internutbildning redan på måndag. Så här är det snabba vändor! Även om lönen är dålig så är det ju ändå roligare att få jobba lite. Man mår bättre själv på alla plan och sen så kanske det ena leder till det andra... vem vet?!

Kommentarer
Postat av: Sparkle

Låter jättebra det där :D hoppas det går bra för dig

2006-03-22 @ 19:02:55
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0