SLU

dvs Sveriges Lantbruksuniversitet i Uppsala, har jag varit på idag. De hade öppet hus och jag ville kolla upp en utbildning som finns där som jag funderar på att gå. Fick lite mer information, dock inte så mycket som jag kanske hade hoppats. Folk där verkar vara besatta av livsmedel och det är inte jag... men annars var det jättetrevligt! Det ligger väldigt vackert, ute i Ultuna, med slätter runtomkring. Så universitetet var fint och man kände sig välkommen som potentiell student! Ska iaf kolla upp det lita mer och fundera så klart innan jag bestämmer mig. Men just nu känns inte tanken särskilt avlägsen i alla fall...



Blev dock väldigt trött för det har varit en lång dag så ska nog gå och sova snart faktiskt. Det är ju en dag imorgon med...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0