Tentaångest

Åkte till Örebro idag och skrev en omtenta. Hade i princip inte pluggat nånting och hade förstås då ångest eftersom jag var ganska övertygad om att det skulle gå åt skogen den här gången oxå. Jag kom i alla fall till universitetet och när jag fick tentan blev jag positivt överraskad (om man nu kan säga så när det gäller tentor som ju aldrig är roliga att skriva); den var lättare än jag räknat med. Så skrev den och det kändes helt okej, tror faktiskt att jag kan ha klarat den! Så jag var nöjd och belåten när jag lämnade universitetsområdet, och var fortfarande glad på vägen hem, trots att jag blivit tvungen att springa för att hinna med tåget...

Kommentarer
Postat av: Sparkle

Hoppas det gick bra för dig :)

2006-03-06 @ 20:14:51
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0