Cherry börjar bli stor

Cherry ovanpå köksskåpen


Här har ni mitt busfrö Cherry ovanpå köksskåpen! Hon börjar bli en stor flicka nu, 10 ½ månad har hon hunnit bli! För några dagar sen löpte hon för första gången och då var hon förstår knäppare än vanligt... hon är alltid lite tokig men det blev lite galnare än normalt - fast hon är ju lika underbar för det! Hon blev mer gosig men framför allt jamade hon högt och hela tiden, ylade nästan så man trodde att hon hade ont överallt. Men när jag klämde och kände på henne surrade hon bara... ja det är Cherry i ett nötskal det! Tokrolig och helt oemotståndlig!

Kommentarer
Postat av: Sparkle

va gulligt! hur kom hon upp dit? inte rädd att hon ska ha ner nåt?

2006-05-03 @ 17:32:08
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: Sandra

Bra tips till kisseflickor som löper, prova med p-piller för katter. Oftast är det bara att ringa veterinären så skriver de ut recept som du sen hämtar på biblioteket. Fast man ska aldrig ge en katt p-piller i mer än två år, det kan vara skadligt för dem då. Har själv en kattflicka som blir alldeles knäpp när hon löper och som inte låter mig och min sambo sova på nätterna då.
Vi är förresten från samma stad du och jag, jag känner igen dig från gymnasiet!

Ha en bra dag!

Sandra

2006-06-02 @ 12:00:18
URL: http://sandraeriksson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0