Återbjudningar

Förra fredagen efter mattetentan (som jag skrev i sisådär 4,5 timme) var det dags för återbjudningar. När vi var småttingar (eller nollor som det kallas på andra universitet) blev vi utklädda till diverse saker och fick göra massor av skoj i centrala Uppsala (som att dricka en hel del...) Nu var det vår tur att bjuda tillbaka tioll våra värdar! Min grupp hade temat simskola eftersom det skulle bli "en blöt kväll". Vi bjöd på mat, bål, öl och cider, hade fiskdamm och "simövningar". Det var mycket trevligt och skojigt! Pratade både med dem i min återbjudningsgrupp och annat trevligt folk.

Lite senare bar det av till kåren där jag träffade klasskompisar och andra. Cyklade hem nån gång vid 2(?) tillsammans med Martina (som jag delar lägenhet med) efter en härlig kväll!

Slutsats om fest efter tenta: Trodde aldrig jag skulle orka ha energi att festa efter att ha haft en tenta precis innan men jag tror faktiskt det var bra! För då hade man ju nåt att se fram emot efter tentan, hur det än gick... Så det får man definitivt göra om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0