Biobesök

I tisdags var jag och Carro på bio. Först åt vi middag på Västgöta nation (urmysigt ställe!) och sen fortsatte vi till Filmstaden för att se"Djävulen bär Prada". Har hört mycket om den och det var ql att se den! Bra skådespelare, snygga kläder (kändes som man var tvungen att byta ut hela sin garderob) i en cool miljö (eller kan nåt slå The Big Apple?). Speciellt kul tror jag det var för Carro att det utspelade sig i New York då hon ska åka dit om ett par veckor och hälsa på sin pojkvän som gör sitt exjobb där. Lite avundjuk är man allt...

Hur som helst, filmen var helt klart sevärd och jag fick mersmak för att se mer av Hathaway i andra filmer (hon var jättebra tyckte jag), för att inte tala om snyggingen som spelade hennes pojkvän....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0