Korridorsfest i Flogsta

Har inte haft tid att skriva klart om förra helgens nöjen. På lördagen förra veckan (alltså den 14:e) var det fest hos en kompis i Flogsta. Eller rättare sagt, korridorsfest. Jag cyklade dit och började förstås kvällen med att cykla fel... men efter mycket om och men kom jag fram!

Väl på festen träffade jag några vänner och pratade med dem och annat trevligt folk. Kom inte därifrån förrän vid 3-tiden på natten, men himla ql var det! Hade oxå sett en och annan söt pojke....

Om cyklingen till Flogsta var illa så var det inget emot resan hem. På något sätt cyklade jag mot stan och sen hemåt (vilket är världens omväg) i stället för att ta samma väg som tidigare. Men hade väl druckit lite mycket kanske.... Hem kom jag till slut i alla fall efter den långa omvägen och en eller två cykelavramlingar... har världens blåmärken nu efter det äventyret men det var det nog värt!

Kommentarer
Postat av: Sparkle

Oj vad jobbigt. Duktigt att du ens bestämde dig för att ta cykeln :)

2006-10-28 @ 21:19:31
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0