Drömmar

Har drömt en del konstiga drömmar på sistone och det är en av dem som jag har haft lite svårt att släppa. Kanske för att jag inte vet om den försöker säga mig något.
Jag drömde att jag träffade någon som jag blev blint förälskad i. Jag betedde mig som en liten skolflicka och svassade runt honom i tid och otid. I drömmen framkom att han var läkare och hade ett utländskt namn. Allt jag kunde se var honom och jag struntade i att folk skulle kunna ifrågasätta ett eventuellt förhållande mellan honom och mig. Även det faktum att han själv sa "jag är för gammal för dig" kunde inte avskräcka mig. Ingenting hände innan jag vaknade men fick ändå känslan att han var lockad. Något hindrade honom från att ta nästa steg, kanske var han gift vad vet jag. Tycker bara att det var en underlig dröm och undrar vad den försöker säga mig...

Kommentarer
Postat av: Sparkle

Oj vad spännande :) Kanske en liten hint om att kärlek är på väg. Kanske hittar du kärleken i en person du inte trodde var din typ :)

2006-09-25 @ 20:16:20
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0