Klassiska ursäkter

Köpte tidningen SOLO häromdagen och i den fanns det de vanligaste ursäkterna som killar säger när de inte är intresserade av en. Det var ganska skrattretande faktiskt för två av dessa uppräknade ursäkter passade klockrent in på det som D brukade säga till mig. Kanske var jag själv också lite naiv som till en början trodde på vad han sa, men samtidigt vill jag tro människor om gott.
I alla fall, "classy excuses" från D var "Du är för bra för mig" (inte just de orden men andemeningen var densamma) och "Jag har inte tid för en flickvän just nu". Tack så mycket för det! Jag offrade mycket i förhållandet med mitt engelska ex och inte har jag lust att göra det ännu en gång. Speciellt när det faktiskt är så att "He's just not that into you".

Kommentarer
Postat av: Sparkle

Exakt! Bra tänkt tjejen! :)

2006-09-25 @ 20:17:20
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0