Tentan

Läser just nu en introduktionskurs som heter gener och organismer i människans tjänst. Den första delen inriktade sig på evolution och nu har vi börjat läsa om livsmedel (vi läser ihop med livsmedelsagronomer).
Vi hade i alla fall en tenta på evolutionsavsnittet i onsdags. Samtidigt skulle vi lämna in en hemtenta på två större frågor. Jag missade att få resultatet på tentan i torsdags då jag då var hemma från skolan så jag mailade vår ansvarige lärare och frågade om resultatet. Jag var en poäng från godkänt på tentan men eftersom jag skrivit en så pass bra hemtenta så blir jag godkänd på kursen! Så det känns verkligen jätteskönt! Speciellt eftersom detta inte är någon favoritkurs precis...

Kommentarer
Postat av: Sparkle

men grattis gumman. det är ju super. Duktig du är :D

2006-09-18 @ 20:48:37
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0