Felaktigt beslut?

Jag har gjort något som jag kanske kommer att få ångra länge framöver, men jag kan inte få det ogjort. Jag kanske förlorar honom pga det här, eller så har jag redan gjort det. Varför ska sånt här vara så svårt?!!! Jag mår jättedåligt just nu, kan inte tänka på något annat, kan inte koncentrera mig... Vill bara ha honom här, önskar man ibland visste innan vad för konsekvenser ens gärningar får.
Iaf, mailade honom igår om hur jag känner osv. Ger honom lite tid att fundera på vad han känner och vad han vill få ut av det här. Men vet inte om det slog så väl ut, har bara fått känslan av att han är jättearg. Eller så är han lika ledsen som jag.... Jag vet inte vad jag gör om jag förlorar honom! Jag hatar verkligen sånt här, när man tycker om någon som man kanske aldrig kommer att få. Skrev till honom att jag inte ska kontakta honom på några dagar, men it's killing me. Vill egentligen inget hellre än att ringa honom eller kasta mig på tåget för att komma till hans stad. Men har varken råd eller möjlighet att göra det. Dessutom vill jag behålla lite självrespekt. För även om det här slutar illa så vet jag med mig att jag gjort mitt bästa för att tänka på både mig själv och på honom. För hade jag gjort samma misstag som när jag var yngre, när jag kunde offra allt för en kille, då hade jag inte haft nån respekt kvar för mig själv. Och i så fall skulle jag nog aldrig kunna sluta förakta mig själv.

Kommentarer
Postat av: Sparkle

jag vet att det är jobbigt. Och du har verkligen all rätt att må dåligt. Bra att du har självrespekt. *kram*

2006-03-03 @ 20:02:28
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: Maisha

Ja jag försöker iaf, men det är lättare sagt än gjort... Varför ska sånt här vara så komplicerat??? :(

2006-03-03 @ 21:07:02
URL: http://maisha.blogg.se
Postat av: Sparkle

ja den som det visste

2006-03-04 @ 13:27:59
URL: http://sparkle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0