Migrän

Har fått stresshuvudvärk, eller migrän. Nånting som inte tabletter rör på i alla fall. Mår skit just nu, tål inte ljus och mitt huvud bara bultar. Känns som jag inte orkar bry mig om någonting just nu. Borde väl egentligen gå och lägga mig för det är det enda som hjälper när det är så här, men vill samtidigt inte för det känns lite tidigt. Vill ju inte heller vakna mitt i natten och vara jättepigg heller precis. Är väl stressen som orsakat det här, stressen över att inte få nåt jobb, över vad jag ska utbilda mig till, kärleken... och mitt liv i allmänhet. Ska nog boka en tid hos en läkare så jag kanske kan få något mot det här. För snart står jag inte ut längre. =(

Kommentarer
Postat av: Sparkle

ja, stress påverkar mycket. Jobbigt att du ska behöva ha migrän :/

2006-03-08 @ 13:20:35
URL: http://sparkle.blogg.se
Postat av: Maisha

Ja det finns ju roligare saker om man säger så...

2006-03-08 @ 18:43:11
URL: http://maisha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0